Vrienden van Sportclub Monster

Een particulier kan óók een sponsor zijn

Bij sponsoring denken we al snel dat dit voor bedrijven is. Maar….. er zijn naar onze mening ook genoeg particulieren die is staat zijn en het gevraagd wordt iets (extra’s) te doen voor ons cluppie. Zogenaamde welgestelden, die best wat te besteden hebben. Juist hiervoor hebben we óók iets. Word vriend van Sportclub Monster!

"Een vriend(in) is iemand die komt en gaat wanneer hij/zij wil, en altijd welkom is. Een vriend(in) is nooit wat verplicht, dit geldt ook voor uw vriendschap met Sportclub Monster."

Binnen onze vereniging hebben wij een vriendengroep verzameld die onze vereniging, en dan met name onze jeugdafdeling een warm hart toedraagt en daarom zonder enige tegenprestatie financieel ondersteunt. Wie dit zijn wordt bekend gemaakt via het vriendenbord bovenaan de trap in ons clubhuis en op de website.

Men kan lid worden in vier verschillende categorieën t.w.:
* Brons (€ 50,- )
* Zilver ( € 100,- )
* Goud ( € 250,- )
* Platina ( € 500,- )

Er zal jaarlijks een betalingsverzoek worden gestuurd. Er zal geen enkele verplichting aan zitten. Een vriend of vriendin kan jaarlijks zijn / haar vriendschap zonder opzegtermijn beëindigen. Alle bijdragen worden door de penningmeester ingezet ten gunste van onze jeugdafdeling. U kunt zich persoonlijk aanmelden via Henk Meijer, Jelle van der Arend, Piet van Mierlo, Jim Zuidgeest, Mike Maat, Jari Baggerman, Bert van der Meer, Arnoud Jansen, Theo Boelens (06-40736315) en via Email [email protected]. Indien gewenst kunt u ook anoniem blijven.

Hieronder een opgave van de Vrienden van Sportclub Monster:

A2B Auto B.V. Vriend van Sportclub Monster € 100
Bassie & Adriaan Vriend van Sportclub Monster € 50