Faq

Je kan lid worden door het volgende inschrijf formulier in te vullen.

Je kan een wijziging in je gegevens doorgeven door het wijzing formulier in te vullen.

Sportclub Monster heeft ook een app voor op je smarttelefoon of tablet. De app is van de provider van onze website (en die van vele andere voetbalclubs). Op de app kan je (nagenoeg) alle informatie vinden die ook op de website staat.

Download hieronder de app en kies na het installeren voor Sportclub Monster.

download_app_store.png

download_google_play.png

Bij de instellingen kan je ook kiezen om het icoon van de app aan te passen naar het logo van de club. Momenteel werkt dit helaas nog niet, zodra er een nieuwe update van de app wordt uitgebracht zal dat werken.